SK EN UA

XMatik® pre Duslo, a.s.

Bez technického riešenia aké umožnil XMatik by sme nevedeli prekonať problém s adresnou evidenciou a pohybom materiálu k akciám údržby.
Ing. Gabriel Zsilinszki, vedúci odboru plánovania a riadenia údržby Duslo, a.s.

O spoločnosti

Spoločnosť Duslo, a.s., patrí k najvýznamnejším spoločnostiam chemického priemyslu na Slovensku.
Počas svojej histórie sa vyprofilovalo na výrobcu hnojív európskeho významu a globálneho dodávateľa gumárskych chemikálií.
Od roku 2005 je Duslo, a.s., súčasťou medzinárodnej skupiny AGROFERT, a.s., ktorá pôsobí v chemickom priemysle, poľnohospodárstve a potravinárstve.

Východisková situácia

Spoločnosť Duslo, a.s., ako aj množstvo iných výrobných podnikov čelila problémom s efektívnym riadením skladových zásob.
Prvým z nich bol kontinuálny rast zásob a druhým dlhodobo výrazne vyššia hladina zásob ako je priemerná mesačná spotreba. V roku 2013, pokiaľ by sme sa na dáta pozreli čisto z pohľadu financií, zásoba materiálu na sklade by stačila pokryť dva roky prevádzky. Táto nadzásoba materiálu bola častokrát obhajovaná požiadavkou na maximálnu dostupnosť materiálu.
Hlavné príčiny nepriaznivého stavu spočívali v riadení nákupu materiálu:
- Duplicity v evidencii materiálu
- Nedostatočný opis materiálu
- Využívanie papierových žiadaniek

Ciele

Hlavným cieľom riešenia bolo vytvorenie nadstavby systému SAP pre potreby údržby, ktorá bude komplexne riešiť nasledovné oblasti:

  • Rozšírená pasportizácia s procesom riadeného schvaľovania zmien v evidencii zásob
  • Plnohodnotné plánovanie údržby a to nielen vecné, ale aj finančné
  • Implementácia viacerých funkčných modulov pre pokrytie konkrétnych podnikových potrieb
  • Zabezpečenie korektnosti zadaných údajov pomocou rozsiahlej konfigurácie povolených kombinácií na rôznych úrovniach systému
  • Rozšírená podpora procesov schvaľovania, odhlasovania práce a príslušného toku dokumentov v elektronickej forme

Opis riešenia

Riešenie, ktoré naša spoločnosť Duslu ponúkla, je postavené na robustnej platforme XMatik®.NET. Súčasťou dodávky je aj rozsiahla analýza procesov ako aj spolupráca pri migrácii prvotných údajov do systému. Časť týchto údajov pochádzala zo systému SAP, avšak niektoré ďalšie údaje boli integrované z rôznych zdrojov a dodané ako podklady v XLS súboroch.
Komplexnými validačnými pravidlami sa nám podarilo eliminovať chyby pracovníkov pri zadávaní údajov do systému o 80%. S využitím notifikačného modulu sa výrazne zjednodušili a sprehľadnili jednotlivé procesy údržby. Vďaka integrácii Business Intelligence riešenia sme managementu dodali nástroj na tvorbu okamžitých on-demand analýz naprieč celým informačným systémom.
Riešenie sme integrovali s holdingovým systémom SAP, v ktorom je naďalej sústredená oblasť finančného účtovníctva. Cez synchronizačný modul sa denne medzi oboma systémami automaticky vymieňajú desiatky tisíc záznamov či už vďaka synchrónnej (okamžite po zmene v jednom zo systémov) alebo asynchrónnej synchronizácii (naplánované vo vopred určených intervaloch).
Uvedeným postupom sme výhody špecifického riešenia pripraveného na mieru potrebám Dusla spojili s výhodami štandardizovaného ERP systému, ktorý ponúka centralizovaný pohľad na riadenie všetkých spoločností holdingu AGROFERT.

Technológie

Produkt XMatik®.NET/MM ako súčasť tejto platformy bol počas minulých rokov obohatený o vyše desiatku business modulov, určených pre riadenie a podporu procesov z oblasti údržby (plánovanie a vykazovanie výkonov údržby, rozpočty, business intelligence). Vďaka silnej konfigurovateľnosti a škálovateľnosti tohto produktu sme dokázali dodať Duslu riešenie, ktoré ponúka výhody vývoja na mieru za cenu nižšiu ako väčšina štandardizovaných enterprise produktov.

Služby

Prirodzenou súčasťou našich projektov je spojenie dodávky softvéru s dodávkou súvisiacich služieb.
Medzi naše služby patrí skreslenie a integrácia technologických schém, či mapových podkladov priamo so systémom, čo umožňuje intuitívny prístup k dátam cez grafické rozhranie.

Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

Priamy kontakt
Peter Chochol
riaditeľ Úseku obchodu
obchod@sfera.sk
+421 2 50213142
Všeobecný kontakt
obchod@sfera.sk
+421 2 502 131 42

Priamy kontakt
Kristián Takáč
director
Kristian.Takac@sfera.sk
+380 951 776 493
Všeobecný kontakt
obchod@sfera.sk
+421 2 502 131 42

Priamy kontakt
Lucia Hacurová
manažérka pre komunikáciu
Lucia.Hacurova@sfera.sk
+421 904 430 629
Všeobecný kontakt
obchod@sfera.sk
+421 2 502 131 42

Priamy kontakt
Chochol Peter
riaditeľ Úseku obchodu
obchod@sfera.sk
+421 2 50213142
Všeobecný kontakt
obchod@sfera.sk
+421 2 502 131 42

Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

You are using an outdated browser. You can update it on this page.